Jom kita tukar2 klik...ma acih!!

Thursday, March 21, 2013

Hasil tangan Iris

malam semalam..bukan main excited lagi Iris nak tunjuk nie kat Mummy Ayu
emm...
"apa nie sayang?"
kengkawan agak..apa?
mcm pelik pun ada
but..hasil tangan anak kan..
of coz la kena puji
kang merajuk plak princess nie...
"oooiiii..cantik nya, pandai Iris buat"
walaupun dlm hati..wondering apa nie
but tak kisah la sbb its kraf...seni kan banyak yg pelik2...
"Mummy, ni tanglong la..Cikgu Melur ajar kita buat"
"oooo...tanglong, Mummy dah agak dah"

he he he...
now Iris dah makin seronok gie tadika
dah tak nangis2 dah
but..dgn syarat..pagi2 Tok Umi wajib hantar ke tadika
tak boleh tidak...
WAJIB
pernah sekali Ibu cakap tak nak hantar,
dia punya muka..masam plus..dia terus tak nak gie tadika, tak nak makan, tak nak minum
bila Ibu cakap..yer..Tok Umi hantar
terus makan..abis sepinggan mee..
lawak la Iris nie
jenuh Tok Umi melayan tau...
nak buat mcm mana..the only princess la katakan
(cucu tunggal perempuan ..so far la)
:-)

4 comments:

Nad MamaZN said...

Tu tanglong la mama... :)
Zakwan pegi skool papa dia anta
Balik naik van
Ksian dia..
Takpe blaja.. Yg anta blk tu pun teacher jugak

Ya ALya said...

bagusla iris klu tak nangis dah....iris kan dah besar...

zarena heeney said...

umar nak babah dia yg hantarkan
walaupun ena cepat siap nk jugak babah dia antarkan

tak terpikir pun tanglung
ingatkan lampu hehehehhee

mamalieyna said...

Good job.. anak2 bila dh lama2 g skol, pndai la berdikari nantinya.. girl manja sket la.. :-).. take time ye iris..