Umrah Daddy

jom layan pic Didi masa gie umrah hari tu..
ada sikit jer..
nie pic dalam hp Didi jer
banyak yg dalam camera Acu Faizal & FIL
(kalau dapat nanti Mummy Ayu share..)
Didi...in jubah
Masjid Al Abi (kalau tak silap Didi cerita) .. kat Madinah
subhanallah..cantik nya..
harap 2 tahun lagi dapat la ke sana plak..
kiblat kita...Kaabah
and yg nie...

Didi & Acu Faizal yg specky kat sebelah tu
sempat lagi dlm masjid amik gambar
~~~
Didi kata best sgt kat sana...
and 2 tahun lagi.insyaallah..Didi nak bawak Mummy Ayu ke sana plak
amin...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. amin
    semoga kita semua dapat pergi ke sana

    In Sya Allah

    ReplyDelete
  2. insyallah kalo ada rezki drnya..kita akan dipanggil menjadi tetamu..
    kty pun harap sgt sampai sana ..

    ReplyDelete
  3. teringin juga datang sini...
    indah...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..seronok sangat beribadah kat sana...kena siapkan stamina secukupnya..rasa nak pergi lagi..rindu rasanya :)

    ReplyDelete
  5. insyaallah..mudah2an termajbul..tgk gmbr dah rasa seronok n xsabar nak pergi

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...