Kasut Sekolah Baru

baru 2 bulan lebih sekolah
dah gie beli kasut baru for Ian
 
semalam petang gie beli kasut sekolah baru for Ian
sbb kasut sekolah dia dah koyak
see....

koyak sikit jer..
but kalau pakai selalu....
jadi teruk la koyak tu
so..beli jer la sepasang lagi
 plus leh tukar2 ngan yg sepasang lagi tu..

tak tau la kasut sekarang nie tak tahan
ataupun
sbb Ian nie lari2..
tu yg kasut tu cepat koyak


 emm???
tak kan beli untukIian jer....Iris?
tungguuuuuu.....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. kita dulu setahun 2 pasang jea
    koyak pun pakai jea huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. kasut sekolah syfqah pun koyak gak mcm ian punyer..tp sib baik ada lg 2 pasang

    ReplyDelete
  3. kasut Ben10 memang xtahan kot.. kasut asyraf pun dah koyak... #harapkan mahai je lebih.. sobs

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...