Fridge magnet from Didi

ma acih Didi!!!
semalam balik keja..Didi kasi 2 ketul FM nie
suka la..of coz!
sbb dua2 pun belum ada dlm koleksi
plus dua2 pun cantik
and siap request lagi...
nanti belikan lagi tau
anta yg dua nie..
Mummy Ayu suka yg nie
sbb mcm setem kan?
and....dua2 pun nampak tahan sgt
emmm......mana Didi dapat?
Didi kan busy,
mana ada holiday or jenjalan ke mana2..
emmm...
Didi beli kat souvenir shop kat KL Tower tu
he he he...
ada sapa2 nak tukar FM ngan Mummy Ayu?
leh minta Didi belikan and tukar2...
:-)

and...yg nie plak..SIL kasi hari tu masa dia dtg
pun comel....
kan?


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. wah ok gak tu tukar2kan
    nnti klu ena ada beli lebih blh la minta tukar dgn ayu erk

    ReplyDelete
  2. klu betul nak tukar ya ok je.....

    ya mmg suka tukar2 FM ni.....

    ReplyDelete
  3. nak mintk didi tolong belikan fm kl tower la bleh tak? hihihi

    tukar dgn fm teluk intan tower, hihihi

    ReplyDelete
  4. ayu, kita ada FM colmar...kalu ayu sudi nak tukarkan...boleh bitau...nanti kita up kat fb or blog...kalu ayu sudi bitau ye...

    ReplyDelete
  5. kalu ayu ada instagram...kat sana kita ada upload...

    carilah nickname cemomot

    ReplyDelete
  6. Suka rgk fm yg comel2. Bertambah berseri fridge

    ReplyDelete
  7. Dah fm jugak hari nie dari membe ;)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...