Padang Kota versi Ian ~ Ahad malam

kan tadi..ada cita Ian tanya..mana padang?
so..demi tak nak menghampakan Ian & nasib baik gak la
sebelah tempat kami makan2 tu..ada la playground
so..bawa la budak2 nie gie main kat playground tu
ada gak la rupa padang
kat dalam tu..masing2 dah beli mainan buble nie
ha.memang sesuai sgt...
main kat situ jer..kasi abis...
Abang Ian...ok tak padang nie?
Iris & Mia..diaorang berdua nie dah macam kembar
mana2 pun ...nak sama2 jer..
both pun..princess..
memang sesuai sgt..
semua pun pakat2 serang babah Iqbal....hubby Liza
apa pun....they have so much fun!!!
see...
Ian, Mia, Iris & Qays
(Miqdad ..tak ikut..tinggal kat bilik hotel ngan bibik)
emm.....masing2 ngan aksi masing2....
Mama Liza ngan Mummy Ayu pun nak tumpang gak...
sekali..Iris pun join....
last but not least...4 of us...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Ayu..time uols msg ms g sini kn..sy dh tido dh haa..ekeke..
    Actually umah kite dkt ngn tesco tu jer kt tepi highway nk ke pdv kota ni klau dr b-suite tu..tu pon klau uols ikut jln jmbtn p.pinang tu laa..jelutong expressway...

    X pa, understand..klau ms terhad cmni mmg sysah sket nk jumpa kn..rs rushing ja..:)

    ReplyDelete
  2. cantik bila flash camera kena dgn buih nampak mcm ada pelangi

    ReplyDelete
  3. Wah..meriahnye main bubbles..nampak sonok sgt bdk2 tu sume..:-)

    ReplyDelete
  4. Waaah happy anak2 :-)...

    Sesekali lepak malam2 best kan..

    ReplyDelete
  5. sonok budak2 dpt main bubble..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...