Aktiviti malam semalam

last entry untuk hari nie
nak gak abiskan cita semalam..
petang..balik dr IKEA...
pasang katil, susun balik katil..
kemas sikit apa yg patut..rehat..
malam....nak tak nak kena kuar jugak
beli brg dapur..beli pampers Iris untuk umah babysitter
so....before kuar
Iris leka main kat katil dia...
dah la tak tido petang
tido before sampai IKEA tu je...
excited ngan katil baru...
apa muncung tu dik?
ha..nie pun sorang lagi
tak tido petang pun..Ian...
dia pun sama main kat katil adik...
so..kuar gie tesco...
dinner dulu
than baru shopping
balik dalam kul 9 lebih..dekat kul 10 gak
penatnye...balik nak gosok baju keja je tinggal
Ian buat pose tomei lak....
Iris....main apa tu?
dapat belon free..
ada stall jual belon tu..
nak balik dah
so..dia tanggal belon belon tu
tu yg dpat free tu
main belon la 2 beradik malam tadi...
dapat sorang 3 biji
sampai tak nampak dah
tersorok belakang belon
--
dalam keta..Iris BF...zzzzzzz
balik letak atas katil dia....
good night & sweet dream sayang
sleep tight..
zzzzzzzzzzzzzzzzz
Ian...bertahan lama gak...
tido sambil tgh Thomas & friends ngan Daddy...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Kan betul...dapat katil baru..cantik & sweet ajer katil Irish

    ReplyDelete
  2. sweetnyer Iris tido kt katil baru nya..byknya toy:)

    ReplyDelete
  3. bestnye dapat katil baru..huhu sabo jelah ikea takdok kat johor!

    ReplyDelete
  4. akupun nak katil tu gak...utk aku.

    ReplyDelete
  5. comelnya, mmg sweet dream betullah

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...