Review novel plak...

time lunchdate minggu lepas kan
Mummy Ayu ada beli novel
dah abis baca dah..
best sgt...
nampak tak..sinopsis tu???
ha......meh Mummy Ayu buat sinopsis sikit yer
Mummy Ayu pun dah lama tak beli novel
boleh lak ari tu terbeli
bila dah best..mcm nak beli dan nak beli lagi..
he he he..
sinopsis....
Iman - gadis mcm tomboy sikit la...dipelihara oleh mak & bapak angkat
but dah meninggal..so..kena halau ngan mak baru bapak angkat tu..
so..jumpa ngan Suhaila....stay ngan Suhaila..dah mcm kakak la kira..
satu malam balik keja kena langgar motor oleh Arie aka mamat 3 suku
Arie plak panggil Iman nie minah sengal...
balik umah..Suhaila bawak gie kinik..
kenal plak dgn Dr. Razif...
Iman rekemen kan Suhaila & Razif..jadi la plak
nak jadi cita Arie (pilot) best friend pd Razif...
and Razif plak abg kandung pd Iman
bawak balik kg razif..Iman jumpa family kandung
(part nie sedih....2 kali Mummy Ayu baca, 2 kali nangis)
pas tu Suhaila & Razif..bertunang
Iman & Arie..makin kamceng..tak gaduh2 lagi
and.......
nak tau kena la baca...
tapi ending best...
and jalan cita pun best..
keluaran Alaf 21...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. lama dah meninggalkan dunia baca novel ni huhuhu

    ReplyDelete
  2. huaaa best ye mummy, kena beli ni. kita berhasrat nak beli novel tapiii taktau apa yg best. so tgh collect novel norhayati berahim.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...