Apa tu????

ha..tadi lepas lunch..
opis Mummy Ayu ada something...
apa tu????
nama dia CICI..
dia adalah seekor tupai
ada opis mate Mummy Ayu yg bela
dia bawak gie opis sebab takde org nak jaga kat umah
macam baby plak...
he he he..
btw sangat tomei..
nak pegang tapi takut + geli
tengok Cici pun nak taip gak...
pas tu Cici merayau kat belakang pc plak
baik baik Cici..kang kena kejutan plak
dia tukar....
main panjat kat monitor plak
dan akhirnya.....
berjaya gak pegang Cici..
tupun dua tiga kali gak menjerit
sbb dia jalan sana sini
pas tu gigit 2
tak sakit pun
but geli...
pas tu owner Cici suruh pegang mcm nie
baru dia tak leh jalan sana sini
tapi dok gigit2 manja plak
meramang gak la....
kengkawan geli tak????

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

15 comments:

  1. geliiii..mcm tikus pun de kak u...gagagaga

    ReplyDelete
  2. camen tupai tu leh jd jinak ek ...
    bleh bela plak tuh ... bg makan pe ...
    nape tak leh tgal je kat umah ... nape kena babysit gitu ?? <--- babysit??

    ReplyDelete
  3. kalau saya...jangan harap..nak dekat pun tak berani

    ReplyDelete
  4. OMG..gelinyaaaaa..mcm tikus..ouh tidakkkkkkkkl

    ReplyDelete
  5. ishhhhhhhhh geli akak wehhhhh
    x melompat pulak cici tuu erkkk :)

    ReplyDelete
  6. comelnyer Cici, sy xgeli tp sukeee...nak pegang & sayang2 dia...hehe

    ReplyDelete
  7. weee.. suker.. rasa cam nak picit jer cici tuu..

    ReplyDelete
  8. alamak comeinye
    rupa dia ada ala2 tikus kan
    hehe mmg geli la.

    ReplyDelete
  9. alamak.. siap blh bawa tupai tu g ofc..

    ReplyDelete
  10. weeei kecik jer eh..kalau besar, tak suka..kecik ni..cam comel lak..walau geli2 sket..hehe..

    ReplyDelete
  11. bajing cilik
    hihaihiaiha.
    dulu kat kg ade jugak sepupu bela..
    la ni dah takde..
    ingt2 lupalah samada geli ker tak klu nak pegang..
    ehehehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...