Me encem hero.....

lama tak cita pasal hero encem sorang nie
sejak dia dah berhenti jadi
pemuting tegar nie..
he he he..
Ian dah sihat..
ari tu raya demam
pas tu cirit birits...sampai 5, 6 hari ...
risau Mummy
tapi dia aktif..so..tak de la nak bawak ke sepital
just gie kinik 2 kali...
pas tu pd masa yg sama..
kena astma plakamik gas..
dua kali gie kinik kali nie
dua2 dgn daddy jer
yg 1st tu kat Raub
so..tak de la ikut
2nd tu malam..
anak dara tecik tu dah tido
so..tak ikut gak
walaupun dia nangis nak Mummy ikut
sedih je
tapi nak buat mcm mana
but Ian dah besar
so..dia leh paham la
so...sekarang...makan pun dah ok
puting dah stop
just botol aje
ngan susu pink plak...
tiap kali minum susu
adik pun sibuk nak
sbb dia nak susu pink...
pulak..
tapi tak kasi pun sbb Iris memang BF lagi
cuma kat umah babysitter je minum botol

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

Jemputla komen di sini...