Bam bam Mummy yg tomot2.....

tadi tgk Ian layan cuppies Cik Net
kali nie meh tgk Iris plak
tgk tu..comotnya Bam bam Mummy...
pas tu buat mulut cam tu...
makin bulat muka Mummy tgk....kan???
pas tu buat entok2 mcm tu plak....
geramnye tgk.....
dah la Mummy
Iris nak mamam la...
lepas mamam...
mandi...tomot tu....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. tomot tp tomei..dah lak wat lentok2 gitu eh..hehe..dap sgt yee..

    ReplyDelete
  2. heheh memang geram je tgk budak2 makan comot2 ni..e-ein pun sama..

    ReplyDelete
  3. Hehe..iris,iris :) makin comey plak wat muka cam2.hehe :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...