Wajib gie keda mcmi nie kalu kat KLIA

kat KLIA kan banyak kedai2 choc mcm nie
so..kalu gie sana..wajib singgah
bukan beli choc untu Mummy
tapi beli tuk bebudak
kali nie jer.pecah rekod sbb Ian sorang je tak beli
candy yg besar tu
lolipop color2 tu
Iris...lolipop love
abis merah2 mulut, pipi, tangan
semua comot
Aqil pun..layan lolipop color2 nie
hah..ni Ian punya
mashmallow..Mummy pun suka
and gummy bear tu
ada bentuk bear...cacing & kapal terbang
yg nie Mummy tak suka sangat...Daddy yg tumpang sekaki

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. kat klia mmg banyak coklat2 yg jarang ditemui kat kedai2 biasa kannnnn.. tu yg kne pergi. :)

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

    ReplyDelete
  2. As salam, teringat masa tengah mengandung Qaher teringin nak makan coklat kat kedai KLIA, tempat lain x mahu.

    ReplyDelete
  3. wah2 bestnya budak2 tu makan choc nie . ermm mcm2 jenis ada kan ..
    mahal kan rege kalau beli di KLIA nie berbanding di kedai biasa :)

    ReplyDelete
  4. erm.. lama x makan cekelat.. huhu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...