Pagi tadi nampak time tgk BW, sekali dah dapat jugak..alhamdulillah..

pagi tadi BW nampak kek lapis sarawak kat blog somebody

cedapnya..sekali boss dtg keja..

kasi...

alhamdulillah..

yg ijau nie potong makan2 kat opis ngan kengkawan yg nie bawak balik umah

me today in blue..tgh layan kek ijau...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. wah..sedapnyer.... telan air liur jelah ila... huhu

    ReplyDelete
  2. as salam,menarik nyer color kek lapis nie..

    ReplyDelete
  3. sgt2 ijau tu mcm byk pewarna ajer heheh

    me suka yg kalerful hehhe

    ReplyDelete
  4. uihhhh sedapnya!!! dah lama tak merasa kek lapis s'wak nih...

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

    ReplyDelete
  5. tu namenye rezki golek2 depan mate,hik3, zety pon ade jugak tau, berangan2 nk dpt soemthing,skali tgk2 ade je kwn bwk or bagi..bestkan ;)

    ReplyDelete
  6. sedapnya kita pun peminat kek lapis ni mai pos ke sini plak

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...