di tengah malam semalam...

malam semalam..
mid night tu...
dok hiris bunga rampai...
kena tunggu askar2 tu tido
kalu tidak..kacau jer..
dah la kena hiris halus2..nasib tak banyak...
me & my bro.
yg nak bertunang tu.
tapi dia hiris..ya ampun..kasar...
reject...
hasil tangan Mummy Ayu.....
halus....tu lum siap lagi ..
my sis sorang lagi
dok gubah sirih junjung..
tu lum siap junjung lagi...
final dia...tunggu minggu depan....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. hehe kt pun tak suka yg kasar..igt dulu time kawin, msti nk kena racik bga rmpai tu smpai halus..klu tak, reject

    ReplyDelete
  2. Amboiii sampai ke sini wanginya hirisan bunga rampai itew ;)

    ReplyDelete
  3. kena tunggu askar2 tido yek ayu..
    hehhee...sonok yek nak prepare orang bertunang..rasa mcm kte je nak bertunang kan..hehehe...

    ReplyDelete
  4. ada lebey x bunga rampai tu??? suka letak dlm bilik...hehehehehe mcm nak jd raja sehari semula....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...