Colek colek...sedapnya..

malam semalam

makan nie..

colek colek..

balik keja beli je buah potong2 nie.... nenas, jambu air, mangga muda & kedondong
dah siap basuh & potong
kuah cicah dia

my MIL buat sendiri tau

balik Nilai ari tu dia kasi.....

sedappppp..

ari ni bawak gie opis sikit..nanti leh gak layan...

Ian konon nak join gak

at last dia makan buah jambu air tu jer...

tak ebrani nak colek..

korang suka tak makan colek colek nie?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

12 comments:

  1. suke..
    wat kicap_+cili+belacan
    perghh
    sedapp

    ReplyDelete
  2. uihhhh time2 pregnen ni harus la i suka bende2 camniiii!!! :P

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

    ReplyDelete
  3. huhuhu sedap2 ritu baru makan pelam cicah makbee, tp kicap+belacan+gula mmg terbaek

    ReplyDelete
  4. sedapnye mummy ayu! terliur!

    ReplyDelete
  5. kecur air liur sy tgk tau, hr tu br mkn pelam muda sampai penat2 sy...huhu

    ReplyDelete
  6. Allah mak babe . da la aku preggy nie.. mana la aku nak dapat kuah kicap cam tue... T_T

    ReplyDelete
  7. Sedapnya buah kedondong! Mummy ni..buat anis terliur je tau.hehe :)

    ReplyDelete
  8. uuu...mmg suka sgt, kuah rojak pun slalu buat sndiri...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...