Mandi laut.......sukanya.....

ok....masuk cita gie picnic kami plak..
spt yg memang dah diplan
alhamdulilah...berjalan dgn lancar
cuma hari jer berubah
plan nak gie ahad
tapi kami gie sabtu
tak masak apa2 pun..
pagi tu..masing2 bgn awal
siap2...gie b'fast dulu
pas tu terus gerak ke PD
just beli air ngan jajan sikit jer
dua2 orang pun excited sgt
sbb dah lama tak gie laut
sampai jer
terus sewa khemah
sekarang nie senang jer
takyah bawak tikar pun ok
sbb...sewa khemah
ada kerusi, ada meja.....RM 20 - RM 25
Mummy Ayu ari tu..RM 20 jer
ada 3 kerusi yg rehat tu
ada 2 kerusi plastik
ada 1 meja
tu..Daddy tgk lepak dlm khemah....
cuaca pun cerah jer pagi sabtu tu
sampai2 jer
masing kuarkan segala mainan diaorang
and laju jer bukak baju
(baju mandi dah pakai kat dalam)
and...main pasir
Ian & Iris
sibuk dok gali2 kat situ
Ian
Iris
brother & sister
time nie dah panas dah sikit
ajak mandi laut
Iris la..tak nak plak kali nie
dia nak mandi kat kolam tecik yg Ian buat tu
siap bawak pelampung kat dlm kolam tecik tu
ada ker?
last2 Ian jer yg mandi ngan Daddy
sbb dah panas
Mummy ajak la Iris main pasir kat tempat lain...
kat mana???
kat dalam khemah
he he he
redup sikit..
Mummy pun lepak2...baca paper..makan kacang
pas tu..baru la Iris gie mandi ngan Daddy..
ok plak Daddy dukung
mandi ngan Ian
Mummy ... jaga barang2....
itu dia..3 orang buah hati Mummy
dah siap mandi
pas tu...siap2..kemas barang2..
tukar baju..
nak balik dah....
dlm perjalanan balik tu
sempat gak singgah satu lagi tempat
emm....ke mana yer?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. beshnya :) kami dh lama tak picnic kat pantai hehehe

    ReplyDelete
  2. tisya bole kira la kalo mandi laut ni...kalo mandi pool kerap jugak...hehe

    ReplyDelete
  3. singgah di mana tu? jeng3..surprise je bunyinyer.. :p

    ReplyDelete
  4. cantik nye baju mandi iris
    sopan tutup bontot hehe bli kat mana baju tu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...