Mania....Astro Ria

ada program baru kat astro ria sekarang nie
dah masuk 5 minggu dah pun
setiap sabtu jam 9.00 malam di Astro Ria..104
program Mania nie lebih kurang mcm Af gak la
cuma yg beza nya
Mania..menampilkan bintang2 yg dah popular
15 orang diletakkan dibawah 3 komposer muzik
untuk membimbing mereka
(sorang ada 5 la)
setiap minggu mereka akan membuat persembahan
keputusan terletak 100 % di atas tangan pengundi
(pun mcm AF gak)
atkde pengkritik
tapi
komposer muzik nie yg akan bagi komen sikit la pasal persembahan mereka
minggu lepas
peserta pertama yg terkuar..Chaq....abang Stacy
best layan Mania nie
sbb yg masuk bertanding semuanya power2 & mantap
mcm last week..
persembahan.. Akim, Hafiz, Stacy, Shila Hamzah, Jac, Hazama, Alyah
semua best2....
dan undian yg terkini....
emmm..minggu nie sapa la yg terkuar pulak..
kengkawan layan tak Mania nie?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. oooo....pertandingan ke..along tgok mcm tu jer..xde la plak nak tgok betul2..suka jac ngan alyah jer

    ReplyDelete
  2. setiap sabtu..mmg layan mania nie..

    ReplyDelete
  3. ada tgk..cam best..sb ada penyanyi yg kita minat..hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...