Sabtu lepas......menakutkan

assalamualaikum..
morning kengkawan semua...
selamat hari isnin!!!

sabtu lepas..
Malaysia sekali lagi dikejutkan dengan
satu kejadian yang menakutkan
(bagi Mummy Ayu)
nasib hari cuti..bukan hari kerja
tapi..bila tgk berita malam tu
memang scary
tgk pic2 kat paper semalam
wondering..kenapa la sampai jadi mcm nie?
Rationally - Bersih 3.0 Is A Failure
ramainya orang....
apa yg diaorang nak buktikan?
tak bersyukur ke dengan keadaan negara kita sekarang nie?

dah macam ada pesta dah gayanya
tapi.......
kesian kat polis
kena korbankan hari cuti mereka
hari rehat mereka
kena stand by siang malam
akhirnya...end up..
kereta...dipecahkan & dirosakkan..
mcm nie sekali
and
samapi kena belasah mcm nie
wartawan yg bertugas pun dengar ada yg cedera

dah BERSIH ke sekarang
lepas apa yg berlaku???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. alahai... tskut sgt tgk vdeo kay utube..huru hara sgt... mcm bkn mlaysia j bla tgk...

    ReplyDelete
  2. huh.....yg best tu..kat kedai mamak penuh kaum tut..tgh makan n ambik gambo.....yang melayu gakkkkkk sibuk bergaduh kat luar.....hmm....pedih mata aku....tengok....

    ReplyDelete
  3. betul la huru hara..sgt takut bila tengok.

    ReplyDelete
  4. ape la yg dieorg nie dpt kan..benci betul bersih nie tau..

    ReplyDelete
  5. macam2...bersyukurla dgn apa yg ada sekarang...

    ReplyDelete
  6. ciannyerrrr .. x sangka teruk sgt !

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...