Pensil warna ~ banyaknya......

weekend hari tu kan
dok mengemas2 buku2 Ian & Iris
sekali jumpa...amik..
punya la banyak
yg mahal, yg murah
panjang, pendek
semua ada
Mummy Ayu pun..asingkan
letak satu tempah
amik shaperner..
asah tajam2..
yg mana asyik patah jer..
buang abis
tinggal yg ok nie jer...
letak umah Tok Umi sikit
untuk Iris color2..
yg balance letak umah..
tak nak beli pencil color dah..(kononnya)
tapi hari tu
beli gak untuk Ian
beli yg biasa jer....
sbb yg beli masa mula sekolah dulu....
dah pendek & kotak dia dah koyak
tengok..rajin cikgu tadika Ian kan?
dia tulis nama kat setiap pencil color Ian
sebab apa tau?
sbb Ian nie rajin complaint kat cikgu dia
kata..kawan2 dia selalu amik dia punya barang
sekali..amik....cikgu letak nama setiap satu
macam2 kan?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. akil pun bnyk pensel color , sekali beli pehtu abis ilang .. kalau x ilang pun dia wat kayu drum .. abis patah .. geram

    ReplyDelete
  2. wah banyaknyeeee pensil warna ian!!! rajin cikgu ian!!

    ReplyDelete
  3. byknye!!!hehehe, kt skul umar stationaries pki skul punye..sebabnyer mcm nilah, konfem ilang klu bwk balik atau sendrii punye

    ReplyDelete
  4. Dania setahun sekolah pensil kaler ngan rubber memang berbakul2 hilang..beli jer hilang..tang kaler asyik la dok asah2...

    ReplyDelete
  5. kekadang tu kiter nih malas nak mencarik balik kaler bebudak nih...tu yg bila kekedai beli buku dgn kaler skali...bila kumpulkan sumer dah jadi cam kedai plak...

    ReplyDelete
  6. siap tulis nama kt pensil color...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...