UMINOHO.....

suka sangat makan nie..
lama tk beli
semalam jumpa
terus beli
seaweed
ala...yg guna untuk buat sushi tu..
emm..yum yum
suka makan mcm tu jer

dulu masa keja hotel
amik banyak....potong2..makan..mcm keropok
cedappp...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. suke bende nie kalau makan ngan sushi..kalau mcm tuh je mmg xleh masuk..hehe..

    ReplyDelete
  2. lama tak mkn..dulu selalu beli kat watsons jea

    ReplyDelete
  3. warhhh .. ko suke beb ?? aku x leh telannn .. hehe

    ReplyDelete
  4. sushi diantara makanan yg sy tak pernah telan pun..tak tau lar sedap ker tak...sedap eh???

    ReplyDelete
  5. errr... mkn gitu jer?
    saya xleh la, kak. plg2 pn letak nasi.

    ReplyDelete
  6. cam lumut je kan.. eina pnh tgk n tolong SIL buat kepek gunakan menda ni.. sedap.rangup bila digoreng..

    eheh..mmg mende ni ke eh..rupa dah sama, nama taktau..hee~

    ReplyDelete
  7. apakah ini? macam xpernah tengok je kat trg ni!!

    ReplyDelete
  8. yeke cedap...tak minat sangat la....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...