Tido lambat tapi bangun awal..macam mana tu?

assalamulaikum..
morning kengkawan semua!!
salam jumaat!!!
pagi nie budak tecik bam bam nie bangun pagi..
kul 5 lebih Mummy bangun nak mandi tu
dia dah bangun dah
pas tu mula la
tak nak Mummy gie work la
nak ngan Mummy jer
tak nak gie umah Tok Umi
semua ada
kena la pujuk2 sikit, bodek2 sikit
baru ok
baru la kembali ceria
:-)
"untie-untie...salah ke saya nak manja2 ngan Mummy saya?"

yg heran tu
semalam Iris tido lambat...
dekat nak kul 12 la baru tido
abang Ian dah lena dah tgk chipmunks
dia..nak tepuk la, nak tido ngan Mummy la
last2..bawak gie depan......baring2 ngan dia
baru lena..
kena tunggu lena betul2...baru leh angkat masuk bilik awan
dia dah tido..baru la Mummy pun boleh tido
tup tup..pagi nie awal gak bangun..emmmm...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. kira okeylah tue 12 lebih...anak cik rose yang boy...pukul 2.00 lebih baru tido huhuhu

    ReplyDelete
  2. budak2 membesar mmg mcm tu ayu...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...