Bekalan untuk anak2......and mummy sekali..

semalam petang..
Ian "Mummy, dah lama Mummy tak buat b'fast bawak gie umah mak.."
memang la dah lama, seminggu korang cuti dr gie umah Mak
"abis tu, Ian nak bawak apa?"
"emm..apa2 pun boleh, nasi goreng ker.."
alahai...malas pulak nak masak nasi guyeng
"hot dog & telur boleh"..sbb yg tu dua2 pun ada dlm fridge
"boleh...."
so..pagi nie..kat umah...
telur hancur + hot dog for Ian & Iris
milo for Iris
iced lemon tea for Ian
telur + roti + hot dog for Mummy
siap.......dah mcm siapkan bekal anak2 nak gie school dah
and kat opis...........
bekalan Mummy Ayu + nescafe panas....
emm...layan..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. pandai Ian mintak nk bekalan ke rmh mak, Ian jemu kot mkn kat rmh mak, nk sarapan hasil air tgn mummy plk..

    ReplyDelete
  2. kul brapa mummy ayu bgn ni?

    ReplyDelete
  3. BESTNYER, AYU RAJIN LA, EB TABIK :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...