Ke sini lagi untuk kesekian kalinya......

kalu dah anak2 tak sihat
mana lagi destinasi utama
kalu tak ke sini
ke klinik la kami..
nie pic lepas jumpa doc...
lepas dah dpt upah gula2..
bukan 1 tapi 2...
~~~~
sebelum jumpa doc...
masing2...
leka main..
sorang kat tingkap
sorang kat pintu
siap main cak cak lagi
bising..tak rupa sakit pun masing2....
main gelongsor...
dah mcm kat playground dah...
nasib tak ramai
so..tak yah tunggu lama....
balik umah...packing yg mana patut...
ready tuk baik seremban..
ubat yg dpt....
semua serba dua
sbb sama je kesnya
cuba beza..
Ian ~ sgt senang makan ubat
Iris ~ sgt la susah nak makan ubat....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. byknyer ubt..moga cpt sihat:-)

    lya ni pon x bape sihat..sakit tekak..ilang sore..

    ReplyDelete
  2. budak2 senang nak bodek ngn gula2 & mainan...hehehe...

    jom komen sini http://contestngiveaway.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    ReplyDelete
  3. kalo ank pyh mkn ubt riso gk yela kn tk baik plak kn

    ReplyDelete
  4. macam mana yerk ayu nak bagi diorang nie senang makan ubat.....semoga anak2 ayu cepat sembuh amin

    ReplyDelete
  5. hehe.... tips ila selalu buat picit hidung anak, lepas masukkan ubat dlm mulut.. kompom dia telan sbb dia nak bernafas kena telan ubat dulu..

    ReplyDelete
  6. i pun x sihat, tp maleh nak g klinik .. eheheheheh

    ReplyDelete
  7. musim mcm² penyakit kot skang ni. Demamlah, batukla, selesemalah...ian n iris..semoga cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  8. cpt2 sembuh ian & iris, klinik mmg mcm umah kedua la utk kite2 ni kan ;)

    ReplyDelete
  9. dua dua sakit ye dear?sian diorang,tapi ttp aktif kan..moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  10. samalh mcm Ara..
    tensen aku
    sampai kena kepit2 tgn
    bukak mulut kena paksa2
    lepas tu bukan ditelan ubat tu.
    dia buat2 muntah plak!!
    arrhh!!
    rasa nak cabut je rambut aku!
    hb sini juga...

    ReplyDelete
  11. semg cepat sembuh!!!! banyak ubat tuuu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...