Iris & 'baby dia...'

malam semalam punya citer & pic...
Iris leka main ngan 'baby' dia
suapkan botol susu kat 'baby' dia
bila tanya..."Iris nak baby ker?"
laju jer jawab....."nanak.."
posing2 jab..
than..konok2 nak tido la tu ngan 'baby' dia
sekali..
boleh plak gelak besar..
"kelakar la Mummy nie.."
Ian......mana?
leka dok layan kartun kat depan...
hero Mummy nie memang tak banyak ragam
senang jer...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. Comel cam anak patung dia..hehe

    ReplyDelete
  2. alor2 .. so cute irish dan bb dia .. ermm dulu anak2 akak pernah mintak tapi akak x belikan punn akak takutkan mereka patung2 tuu akan bernyawa di sblh mlm .. sampai skrg kalau ada nampak sepupu2 dia ada anak patung kan dik mereka cakap lahh ..

    haaaaaaa nanti mlm patung tuu bernyawa .. ekekkeke sabor jelahh :))

    ReplyDelete
  3. alahai. comelnya dia.
    iris dah bagi hint kat mama dia dah tu:)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...