Dah abis baca dah..memang best!!! I like!!!

dah abis baca dah..
memang best..
like ..like..like...like..
like...like...like..
like..like....
like..

apa lagi
kalu bukan citer pasal novel....
dah abis dibaca
adalah....
566 Mencari Cinta
and tadi jengah blog penulis novel nie
emmmm..
dah ada kesinambungan dah dah novel nie
best tu..nie yg buat lagi tak sabar & tak sabar nak baca..
:-)
jab lagi nak pas kat Net pulak

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. dulu baca jugak novel..sekarang tak dapekkk la..maunyer kena koyak ngan budak tu..hehe

    ReplyDelete
  2. dah lama tak beli novel sebab bila dah baca akan baca habis sampai semua keja tak jalan hehe

    ReplyDelete
  3. hai mummy..
    jom join GA ai ni..
    http://darlingnathaniel.blogspot.com/2011/07/duet-ga-by-mommyyen-dan-ibu-sheila.html

    ReplyDelete
  4. x dpt la nak membaca wat masa skang nie..tapi hati teringin nak membaca

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...