Ian & Iris terkini....plus bintat2....

pic terkini
anak2 Mummy Ayu yg dipenuhi bintat2
dek kerana....kena chicken pox..
Iris..dah abis dah satu badan,
muka pun
rambut pun ada...
sian tgk..
nak pakai pampers baju pun
punya la berhati2 Mummy nie
and sorang lagi
Ian....badan dah banyak
muka baru skt
tapi Ian senang jaga
makan ubat.....ok
letak ubat krim tu pun..ok jer
tapi Iris..tunggu ek....
ada Mummy Ayu snap gambar dia makan ubat
punya la susah
nak letak ubat krim tu pun
ya ampun..
dah abis sapu2..tu pun kena cepat & pegang ida
kalu tak dia lari
leh ckp "sakit..."
pas tu dia suruh lap..boleh?
bila tanya Ian...sakit ker latak krim tu
Ian ckp...sejuk jer....
~~~
hari ni bagi air kelapa
dua2 pun minum skt jer
ptg kang nak try kasi lagi skt.....
tak tau lagi sama ada esok sambung cuti or tak?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. alaaaa ciannya...rasanya boleh cuti lagi...dato bukannya kejam sangat.

    ReplyDelete
  2. Hrp cepat sembuh yer Ian & Iris, cian auntie tgk...

    Rajin2 mkn ubat jgk k..

    ReplyDelete
  3. perempuan mmg takut mkn ubat kan..sam mcm umairah gak nie

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...