The Client List

lagi satu DVD yg Mummy Ayu layan last2 week
sebelum Ian & Iris kena chicken pox
cari citer lain
tapi terbeli lak citer nie
sbb namapak jeniffer love hewit nie la
so..try la tgk..
The Client List
sinopsis:-
A former beauty queen is forced
to take a job at a massage parlor
when her family faces foreclosure on their home
after her husband suffers an injury that keeps him from working.
Unfortunately for her she soon learns
that her clients expect more than a rubdown.

pasal jeniffer nie
dia kena kena support family dia
hubby dia tak dpt keja
sbb baru cedera
so...dia dpt kerja kat
"One Kind Spa"
ingat kat spa biasa la...
sbb dia memang ada sijil urut2
sekali ..memang "one kind' betul la
tapi disebabkan terpaksa
dia keja jugak
mula2 memang dia niat sementara jer
bila dah ok dia akan berenti
tapi..pegang duit banyak...seronok
dpt hadiah lagi mahal2 dr fav customer
sampai la dia kantoi..kena serbu
husband marah....anak2 malu
but at last..
dia kuarkan 'client list' dia
dapat la tolong.....
and lastly..baik jugak ngan hubby dia balik..
ok la....kira mcm citer pengorbanan wife dia
tapi.....kalu kat sini..takde la korban mcm nie sekali...
byk keja lain leh buat
tapi nie kisah benar tau....
dia kata kat ending citer tu..
boleh la....
sekadar hiburan.

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. "one kind' hehe mcm menarik je cite nii nk tgk jugak lahh :D

    ReplyDelete
  2. macam menarik...kena beli jugak lah

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...