Hari nie Mummy Ayu cuti tapi.....kena dtg jengah sini selalu tau...sbb ada yg menanti.....

as salam semua
selamat pagi...
hari ni Mummy Ayu terpaksa amik cuti
actually..dah isi dah borang cuti
tapi...opis tengah busy
so..takut la nak hulur
so....amik EL la nampak gayanya
tapi..dah kasi tau dah pd yg ganti tu.....
~~~~
so...tak nak blog sunyi...
takut tak sempat nak update
plus memang nak buat giveaway ala teka2 nie
so..buat la hari nie
pinjam idea Zety & Cute Mum la nampaknya...
so..ada 6 soalan jer...
soalan pertama & kedua akan kuar entry kul 10.30 pagi
soalan ketiga & keempat akan kuar kul 12.30 tengah hari
soalan kelima & keenam akan kuar kul 3.30 petang
~~~~
terbuka pd semua follower Mummy Ayu
tak yah buat entry
just jawab kat komen....
sorang leh jawab sekali je setiap soalan..
and ditutup...
bila Mummy Ayu buat entry tutup giveaway nie nanti....
setiap jawapan..di jawab kat entry soalan tu
tu je la kot..
pemenang akan dipilih berdasarkan berapa yg betul..
yg paling banyak betul ..
ok...
happy working!!!!
and meh la join sambil2 tu key!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. rajin nya organize..kt lately ni mmg takde masa sgt lah kak u..

    ReplyDelete
  2. wahh.interesting ni...harap2 soalan senang...hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...