Demam pindah rumah baru

ada ker demam pindah rumah baru???
macam2 la Mummy Ayu nie
ok..sebenarnya Iris memang tak sihat dr khamis lepas...
(rasa ada mention dah)
api sampai ke semalam..tak ok2 lagi
on & off..
kejab demam, kejab tak demam
so....hari ahad tu dah gie klinik dah sekali...
kat seremban nie
makan ubat..ok sehari
pas tu demam balik
so...semalam gie KL
gie la klinik yg biasa pegi tu
so.....doktor check
tgk2 ada macam ulser sikit kat dalam mulut Iris
& tonsil pun bengkak sikit
sebab tu la kot
demam on & off...
nampak tak kat lelangit dia tu
and..
nie dia muka budak bam bam Mummy yg demam tu
moody jer.
nak berkepit ngan Mummy jer..
ngan Daddy pun tak nak
emmm...sian..
harap2 Iris cepat sembuh key...
kalu hari dia Iris tak ok lagi.
maybe Mummy Ayu sambung cuti esok kot
emmmmm..........

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. ala..cian iris.. irfan pun demam skrg ni...

    ReplyDelete
  2. siannya iris.... moga cepat sembuh... kak ayu berulang dr seremban ke kl ker? mak aih... jauh nya....

    ReplyDelete
  3. maybe angin lain kot masuk rumah baru hehehehe..buleh ker gituz..

    ReplyDelete
  4. alahai siannya.. get well soon yer ..

    ReplyDelete
  5. ksiannye kt iris...
    moga cepat sembuh!
    kalu tak lalu makan, mesti iris dah tak bambam dh, huhu!

    ReplyDelete
  6. musim anak2 demam kot skrg..anak aisha pon tgh demam..harap sgt la cepat sembuh..kesian kan

    ReplyDelete
  7. kyra pun camtu gak aritu..on off. bawak gi klinik cek darah takut denggi ke hapa kan. yelah skrg ni kengkadang ujan kengkadang panas... suka2 hati je nyamuk tu membiak

    ReplyDelete
  8. sian iris demam yek..get well soon yek..utk ayu, congrats sbb dh pindah umah baru..=)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...