Souvenir lagi dr my boss..ma acih!!!

hari nie kan boss baru masuk opis
dari outstation..
and holiday gak
so..as usual..
ada je buah tangan untuk PA dia nie...
ini dia...
agak2 apa kat dalam???
jaket aka sweather
and size.XXL tu
emm..dia ingat PA dia besar sgt ker..
apa pun..tq boss..
saya suka
leh pakai kalu gie tgk wayang nanti..
and bila pakai ok jer
sbb memang best kalu pakai yg besar2 nie..
kan?????

* rasa syukur sgt sbb dapat boss yg baik mcm nie
kalu gie outstation or bercuti mana2
tak pernah lupa PA dia..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. Wah..bestnya kak dapat souvenir...Ok per akak pakai tak nampak besar pun..=)

    ReplyDelete
  2. bestkan bila dapat souvenir..

    Alhamdulillah, bos saya pun baik2 walaupun dah berkali-kali tukar bos..

    ReplyDelete
  3. best tul jd PA, sllu dpt survenior~ cunlah~

    ReplyDelete
  4. bagus betoi la dapat bos yang baik hati ni..mummy sellau dapat hadiah kan dr die..best best!!

    ReplyDelete
  5. wah bestnya banyak dapat hadiah, kalo lagu tu leh la soh boss pi jenjalan selalu...

    ReplyDelete
  6. bestkan dpt bos yg caring mcm ni...

    ReplyDelete
  7. bestnya..psst..nanti kalau pi mana2 lantingkan la keychain kat kita..hahahahah...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...