Reaksi Ian & Iris bab pindah rumah nie..

ok.citer pasal Ian & Iris plak key.....
ye la.tetiba lak kan.
Mummy & Daddy...bungkus semua barang2...
emm..heran gak la diaorang
but explain..kita nak pindah rumah baru
tak duduk sini dah...
emm...ok....
Ian.....hari jumaat tu, tinggalkan kat kat rumah Ibu kat seremban
sbb malam tu.memang banyak nak settle kan
so..kalu dia takde.kurang sikit la dia tolong kacau..
sbb malam khamis tu, dia menolong sampai kul 2 pagi...
tu yg tinggal tu
so....Iris sorang2..
problem gak
sbb dia asyik tanya mana abang Ian??
diaorang memang jarang pernah berpisah..
ini 2nd time..
1st time dulu masa Iris masuk wad
sama gak cita....manjang nak Abang Ian
(sweet actually, but time2 macam nie..jenuh gak la nak layan)
malam hari jumaat tu..
Iris tido...awal gak
so.....packing2..semua berjalan dgn lancar
sekali pukul 3 pagi...Iris bangun cari Abang Ian
kitaorg duk packing lagi
jenuh la Mummy layan
esoknya....
pagi2 dah angkat bawak turun barang2..
Iris still..nak berkepit je ngan Mummy..
jenuh .... sbb tak leh nak tolong2 sgt...
tgk..boleh lak dia landing kat situ...
emmmm
and...bila sampai rumah baru
masing2 happy
sbb leh jumpa
Iris...in her new bedroom....
(tak siap kemas lagi)
and Ian
budak kena tinggal...
Ibu kata dia ok jer
cuma nak tido tu je nangis kejab
pas dah siap2 kemas sikit2 tu
boleh plak Iris......
"Mummy..jom balik rumah Tok Umi"
la..........

okies........tu la kisah Ian & Iris masa pindah rumah hari tu
but happy sgt bila tengok diaorang main kat laman rumah
Ian terutamanya...happy sgt
main basikal, main bola..
pas tu gie main kat padang...depan rumah kan..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. ololooooo... sweeet je iris n ian ni.. :)

    ReplyDelete
  2. wah..katil ikea comel...bestnyer... memula mmg la rasa nak blk rmh lama... xpe.. kasi diaorg feel dulu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...