LIMA - 5

sekarang kan tengah berlangsung LIMA kat langkawi
ada gak geng blogger yg terlibat sama..
(Ayu Sidratul yang Mummy Ayu tau_
and Mummy Ayu pun ada..
pass VIP
tapi
bukan Mummy Ayu punya
boss punya
dia tak guna pun sbb dia bertugas di luar
+ bercuti
and PA dia pun
esok....dah mula cuti..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. hehehehehhe....:) seronoknya nak bercuti...selamat bercuti yer....semoga cuti kali ini menjadi yang terbaik memandangkan kita dah di penghujung tahun kannn

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat tengok live...
    tak berkesempatan ke sana lagi..

    ReplyDelete
  3. biasa kalo bos cuti masa tu la kesempatan untuk cik PA cuti kan...

    ReplyDelete
  4. huhuh.cayalah passs ko.VIP lagi.aku cume exhibitor jer.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...