"Coke tak boleh dijual kat sini ye dik ?" aik.....kenapa? mengapa?

lepas gie melawat Tisya & Amy tadi

dah kul 12 .. so....mamam time la

kami pun gie mamam..

sekali as usual Net mintak la air coke...

"dik..kat sini tak leh jual air coke"

opsss..

so....kami pun minum air biasa2 jer la...

nie la menu kami mamam lunch tadi
me air limau ais & Net air sirap bandung
agak2 korang...kenapa dia tak boleh jual air coke?
v
v
v
v
v
v
v
v
bukan tak ada or dah abis tau..
tak boleh..
v
v
v
v
v
v
v
dapat agak tak?
sbb nyak kami gie mamam kat cafe kat pusrawi tu....

he he he..
macam tak sesuai la kat sepital jual air gas kan
tapi ada jer sepital lain yg jual
maybe sbb tu cafe dia
most of the doctor & nurse makan kat situ
sbb tu la kot....
apa pun...kenyang dah kami..alhamdulillah...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. Hik3.. cenggitu ye.Suspen gak nak tau sebab ape hehehe

    ReplyDelete
  2. kita xsuka minum air bgas, kita suka minum air buah...cerrot susu pun best...

    ReplyDelete
  3. waa lapar...tak lunch pun...hujan lebat....terus lapar tgk gambar makanan ayu

    ReplyDelete
  4. HEHEHHEHEE..
    LYA MMG XLEH MINUM AIR COKE...

    ReplyDelete
  5. mungkin etika mereka jaga kesihatan rasanya... hehheh

    ReplyDelete
  6. ceh! ko...memperkotakkan aku....

    ReplyDelete
  7. hehe klw HKL tu
    melambak seme jenis air gas ada

    ReplyDelete
  8. visit eryn dgn tisya ye..huhu..hrp2 cptla diorg ber2 tu sembuhkan..sweet korang dtg visit ;)..

    coke kt [pusrawi kene banned lah,heheh

    ReplyDelete
  9. oooohh..ingatkan knape..kat spital rupanya...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...