Saya dah sihat & saya makin sihat......

lanjutan citer pasal mata Ian hari tu kan

nie pic snap semalam petang...

mata saya dah baik...

dua dua mata dah sama besar kan?
he he he.....
and for saya...(sorang lagi)
of coz makin sihat aka bam bam
mood tgh ok semalam petang


siap kasi pose lagi

and itu dia ...

bam bam tak saya untie????


====

banyaks benda yg kena settle kan

sepat BW sikit2 jer...

sudi2 kan join contest baru Mummy Ayu

ada 2 minggu..leh la snap2 ngan payung...

hadiah dah ada idea.....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. mummy, iris makin bam bam la..kasik mkn pe? hehe~ nk try praktik kt bb saya juga..huhu..sib baik mata ian dh ok..lega kan ;)

    ReplyDelete
  2. comellnya bulu mata ian...hehe

    nanti ayu pun nak join contest mummy ayu lah..hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...