Kids korang semua ada payung tak????

entry petang2 sebelum nak balik nie
tetiba dapat idea plak
lepas dah pikir n pikir n pikir
and lepas dah lama plan
nak buat
anak kengkawan semua ada payung tak?

tak kisah la payung mcm mana pun..
payung comel2 mcm nie ker
or payung biasa2 ker?
macam Ian & Iris pun
Ian..kira payung kedua la
Iris..payung 1st
ye la..bagi kids nie bukan perlu sgt payung pun
sbb selalunya tumpang2 je payung kita
tapi suka2 belikan
sbb comel.....sbb cute
ataupun sbb anak2 minta..
sbb apa Mummy Ayu tanya...tunggu esok ek......

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. emmm stakat ni x terpk nak belikan payung utk anak lgpun anak pun x mintak...ye lar sbb slalunya tumpang payung kita jer kan...alamak ada apa2 ke ayu...cam x sabo jer nak tau hehe

    ReplyDelete
  2. x terpikir nak belikan lagi..
    huhuhuhh
    sgt syiok la plak tgk budak berdua ni ade payung..
    kawaii sungguh!!
    hb sini!!

    ReplyDelete
  3. hehehe najlaa ada payung "princess"

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...