Kami ke sana lagi...kali kedua...

semalam cik Daddy off day

so..balik keja..panjang la kaki gie jenjalan

destinasi kami semalam..

JJ AU2 Setiawangsa

Ian nak tgk umah AF lagi

(tapi sebenarnya nak main kat JJ tu)

otw dlm keta with my hero...Ian
and of coz with my priness...Iris
sampai2 je..diaorg nak posing2 ngan patung2 kertas nie pulak

Ian & Hafiz

and yg tak tahan..

Iris bila tgk abang dia posing2..

dia pun nak jugak

Iris & Zahid

dia bukan kenal pun

Ian je yg kenal semua..

masuk dlm....

time kami sampai Erul tgh belajar tarian

students lain tgh practise sendiri....

kali nie leh dgr la diaorang punya suara

hari tu tak de suara pun..

siap ada muzik

so....Ian kat luar pun joget jugak

ha..nie dia menuju puncak versi Ian

pas dah tgk kejab tu

naik atas..apa lagi

yg ditunggu2 oleh budak berdua tu......

sukanya Ian..

Iris pun....tak sempat2 nak lari

kena pegang ngan Daddy dia...

jab lagi sambung lagi

part diaorng main2 pulak...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. bestnya ian dan iris dah sampai 2 kali...aunty ni bila lah nak sampai sini...teringin jugak nak tgk live diarog ni..

    ReplyDelete
  2. ian kenal semua dak af??? uyoo.. dasyattt... hehehe...

    ReplyDelete
  3. x singgah umah kita lagi...menci..menci tol....

    ReplyDelete
  4. wah jauh datan ye
    kita yg dok dkt ni
    br 2x je kot
    g sini
    sejak ada umah kaca

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...