Princess manja sorang nie...

ini dia princess bam bam Mummy yg sangat manja

semalam balik keja dia ikut Tok Abah amik Mummy kat terminal one s'ban

naik je keta..Mummy duduk je

dia pun laju naik duduk kat Mummy..

ayat pertama...

"Mummy...nak nenen.."

wah...tak sempat sampai umah lagi..

mula2 tu tak kasi gak

ye la...baru balik keja, sampai umah la

pujuk2 tak nak gak....

"nak nenen..." tu je la ayat dia

so..kasi jugak la...

senyap....

dah puas...

"ok dah..tutup"

pandai pulak tu...

~~~

yg Abang Ian dia

leka main game kat komputer ngan kengkawan

cucu jiran...majoriti dah sekolah rendah..tapi geng jugak

Ibu kata membner tu nak balik pun dia tak kasi

ajak main lagi

punya la....

tu yg sampai tak ikut Tok Abah amik Mummy tu

dgn tak tido siang nya

so..malam...lepas ngamuk2 sikit..

kasi susu.....tido la hero encem tu..

~~~

yg Iris....

manja2 lagi...

suwuh amik gambar dia

semua pose tutup mata dik..

alhamdulillah demam dah makin baik

cuma manja tu tak dpt nak tolong...

berkepit jer..

kalu Mummy takde ..ngan Tok Umi dia

masak pun Ibu kata nak berdukung...

jenuh la mcm nie dik...

ragam budak baru baik demam...

~~~

pagi nie nak gie keja..Iris bangun pulak

apa lagi..ngamuk la kena tinggal tadi....

alahai....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. alhamdulillah..dh sihat ceria dh bam bam ko ayu..hiks..

    ps: hari ni aku posa..xdpt join korang party..huhu/..klu ckp snlm xdela aku posa hari ni

    ReplyDelete
  2. huhu.. pandai minta ..
    kalo dania minta tak pandai.. die gesel2 kat situ jer.. tapi bila dah puas minum mesti sebut "DAH!"

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...