Membaca amalan mulia....

Mummy Ayu kan suka beli & baca novel...

so..meh tgk koleksi novel2 kat opis Mummy Ayu


hah..banyak tak?

nie ada gak yg pinjam kawan punya

and ada gak yg kawan pinjam ..

and kat umah pun ada lagi

and ada gak yg lama2..

dah didermakan kpd library opis my sis..

sbb dah banyak sgt...
dulu waktu bujang..lagi banyak beli

sebulan kadang2....3,4 buah

sekarang dah kureng la

sbb masa nak membaca pun dah kureng..


yg nie yg paling latest

tgh baca lagi

----

entry wajib petang2 jumaat nie

entry makan2..masih dlm proses peng'edit'an

tunggu jab lagi ek...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. serius dah lama gile
    xlayan novel
    klw dah layan
    nanti dia ketageh
    xjadi keje kekeke

    ReplyDelete
  2. bestnya banyak betul koleksi novel..sy ada beberapa ketul je..tu pun beli masa zaman bujang dulu...ye la masa tu minat tgh meninggi baca novel...

    sekarang ni,dah da anak jd mls pula..lebih2 lagi si Haiqal pula pntng nampak ibunya pegang buku confirm di amiknya...jd bertambah mlsla jwapannya...he..he..

    apa pun teruskan minat membaca ye...

    ReplyDelete
  3. wei nnti jmpa bw sketul buku..mau pinjam..hahah mcm ade masa nk baca..ekekek:D

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...