Accident kat dapur semalam...

salam and morning semua...
pagi nie dtg keja ngan tangan berplaster
dah lama tak luka2 nie..
semalam masak2..
tertiba jer terpotong kat jari..
adui..
jari tengah, tangan kir
nasib sikit jer
tapi still la..nak buat keja susah..
darah kan
so..tampal plaster
nak buat keja pas tu terganggu gak la
sbb pedih..
pas tu...dah lama tu
terlanggar apa tah..berdengut gak la..
rasa berdarah balik..check tgk..ah ah..
darah sikit
tapi pedihnya
emmmm..
agak2 gie klinik leh dapat mc tak nie?
he he he
emm.....kengkawan...biasa luka kat dapur?
Mummy Ayu ..... paling teruk and parah la kan....
masa keja kat Prince Hotel dulu
terluka tangan...kena slicer
adui..pedih...
nangis2 lagi bila chef cuci tangan tu ngan dettol
call cik abang (masa tu tunang)..siap kena marah lagi
lagi la sakit..
dia marah sbb tak guna handle slicer tu
:-(
gie klinik..kena injection kancing gigi & dapat 3 jahitan
mc...2 hari
tu la yg paling teruk luka kat dapur

happy wednesday!!
happy breakfast!!
happy working!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. Aduhhh, tengok pun dah ngeri... Mesti pedih tu... Hati2 ye dear...

    ReplyDelete
  2. selalu jer kena...suka berangan buat keja kan...haaaa...dah kena baru nak sedar...along mmg mcm tu...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...