Gaya dah ada dah tu...

salam and morning semua
selamat hari selasa
:-)
last weekend..baru belikan raket badminton untuk Ian & Iris
sebelum nie beli yg mainan jer
nie yg betul2..
tapi yg murah la
so...apa lagi
dlm rumah pun nak main
see....
Abang Ian...gaya dah mcm pro dah tu
bukan main lagi
Iris....emmm..apsal tutup mata tu
hah...nie Datuk Lee Chong Wei tengok
laju jer dia nak amik jadi anak murid
Iris plak....tangkap lentok plak
tunggu la Iris baik demam nanti...
~~~
pagi nie..alhamdulillah Iris dah tak demam lagi
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. skangn orang demam bola ni...hehehe

    ReplyDelete
  2. main dlm umah pun jadi erkk hehehhe .. alahaii sian iris demam ..musim btul la ..kyreen ni pun demam gak

    ReplyDelete
  3. wah bukan main lagik, ada gaya ian main badminton

    ReplyDelete
  4. dah ada gaya dah nak jadi pemain badminton Ian yer..
    Iris, alahai sian nya... cepat2 sembuh yer..
    Musim demam kot sebab anak saya pun demam..flu dan batuk

    ReplyDelete
  5. boleh hantar ke kelas badminton ni

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...