Semua nie kerana dia.....

pagi nie ngantuk sgt
(selalu pun ngantuk gak)
sbb...
kul 4 pagi tadi Iris bgn tetiba nak tgk tv...
cartoon la of coz
bila dah bukak cartoon
dia boleh plak ngamuk...
silau kata dia
of coz la..buka tv kan..silau la sikit
duk la cover mata dia jab..
tapi nak tgk gak
pas tu..dia nak susu plak
gie la dapur plak
buat susu dia..
pas tu dia nak manja2 plak kul 4 pagi
nak Mummy pegang kan botol dia
alahai..
sayang..Mummy nak bgn kul 5 lebih kang
kasi la Mummy tido..
nak tak nak kena la layan gak
kalu tak..lagi bising
pas dah abis susu
dgn tak bersalah nya
dia pun tido balik
boleh?
time tu dah dekat kul 5
emm....Mummy....mana nak tido...
golek2 je la..
dlm bas tadi jer tido
:-(
tu la kisah nya layan princess pagi nie

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comment:

Jemputla komen di sini...