Yang ketiga...tq Tok Umi!!!

semalam baru ciap....
apa lagi...baju untuk princess Mummy nie la....
Tok Umi yg jahitkan..
rajin & kreatif tul la Tok Umi nie
kain dah lama beli dah
tapi tak dapat nak jahit
sbb mesin jahit demam
so..baru ok la nie
2 hari jer dah ciap dah baju nie
comel tak saya?
gown labuh
and kembang2 sikit kat bawah tu
and the best part gown tu
and..suka sgt..part nie...
kat belakang tu
kat tempat butang tu
Tok Umi buatkan 2 riben comel mcm pic atas nie
sbb rambut Iris dah pendek.so nampak la
suka dia
posing2 cekak pinggang jab
and..
duduk plak
kalu boleh nak pakai terus malam semalam...
he he he....
tq Tok Umi!!!

emmm..nak cari kain untuk buat baju Iris sorang lagi....
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. alahai cutenye iris pakai gaun ni

    ReplyDelete
  2. cantiknya...tok umi x amik tempahan ke?

    ReplyDelete
  3. Cantiknya... boleh tempah tak utk raya nanti?

    ReplyDelete
  4. Canteknya.... berkenanlah saya. Boleh tempah satu tak? Hehehe...

    ReplyDelete
  5. Cantiknya... boleh tempah tak utk raya nanti?

    ReplyDelete
  6. budak2 ni bajet cute je kan amik gamba teleng2 kepala ni..sebijik serupa ngan anak2 aku... baik yg pompuan baik yg lelaki...sama je

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...