Aku pun dapat....

rasanya ramai antara kenkawan
yg pernah terima msg mcm nie...
so..minggu lepas Mummy Ayu pun dpt...
ntah apa2 tah...
my Didi pun dpt...
siap bahasakan diri Ayah lagi
amik.....Didi balas...
2 msg yg tick kat bawah tu
Didi punya hangin...siap call...
dia kata caller ringtone lagu India
org India la kot
ntah apa2 tah Didi...siap balas msg dia
& siap call....
my hubby nie darah panas cikit...
my sis pun dpt msg ayah nie..
pas tu dia kata bila masa lak Ayah kitaorg pakai prepaid
member dia pun dpt...
tapi dia kata ayah dia dah meninggal..nie ayah mana plak
mcm2 org nak buat untuk tipu org lain kan?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. ayu
    kdg2 nak kata indon boleh
    nak kata nepal pun boleh
    nak kata bangla pun boleh
    nak kata india dari sana pun boleh
    yg pasti
    jarang org kita nak buat gini
    selalunya
    yg tak reti kongsi info2 ni ler yg terkena
    eehhehhe
    silap2 esok lusa pun aku dpt jugak kot?!
    ehehehhe

    ReplyDelete
  2. eih..tak pernah pulak dapat sms cenggini..bahaya sungguh! manalah diaorg ni dapat nombor kita yer?

    ReplyDelete
  3. isk, bahye ni..macam² care nak nipu org skang ni..

    ReplyDelete
  4. hehe orang gila tu
    kita xdapat pon msg ni

    ReplyDelete
  5. saya pun dapat juga SMS ni..tkejut..takut pun ade..sya terus delete..

    ReplyDelete
  6. mcm2 depa ni kn..jgn sebarkn virus sudah

    ReplyDelete
  7. kita lagi seram, tgh buat tahlil arwah ayh, tb2 adik dpt msg mcm ni..seram bulu roma dibuatnya..

    * siap ckp dlm ht, eh ayh hdp lagi ke sbnrnya..ishhh mmg merepek repek dh fkr time tuh..dushhh

    ReplyDelete
  8. Ayu ~ tu la..makin ramai yg dpt msg merapek nie..

    Hanz ~ rasanya diaorang main tekan jer nie...

    az rina ~ tu la..ada keja plak diaorang nie kan...main msg2 cam nie..

    Nana ~ tu yg hubby ayu angin tu..

    Orked ~ ayu pun delete terus....nasib dah terbaca so.tak de la percaya..plus tak kan nak percaya la...sbb tak logik..

    Amy ~ ramai gak yg ayu dengar dah dpt msg mcm nie...

    Farra ~ ui..kak ayu pun scary kalu mcm tu...mcm2 org nak tipu kan?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...