Bukan main baik lagi dalam keta...

pic...snap petang semalam balik keja
as usual..sambil layan jam
kuar opis semalam petang pun lambat
so...jam..leh tahan la... tengok..bukan main lagi pose
anak dara tecik Mummy nie...
hah..yg bujang nie lagi la...
dan tertonggeng dah kat belakang tu
tak tau la pose apa plak...
pas tu..dok la diam jab
sambil layan samosa Mummy..
share2 la .. yg kat belakang..
dah dok kat bawah plak...
nie tgh layan lagu dalm radio..
Mummy ngan Abang Ian nyanyi..
dia pun nak nyanyi jugak....Ian... dah layan dah lagu dia (semua lagu dia)
time nie lagu bunk face..revolusi..
Mummy..nanak ayur...
boleh plak main pilih2 yer..
---
mcm2 karenah anak2...kan?
kena sabar je la..
tapi kadang2 tu hangin gak
tapi hangin yg berpada la...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. dalam kereta pun leh posing kan budak2 ni :)

    ReplyDelete
  2. dah ceria anak2 k.u ni..dh pulih sepenuhnya lah ye...

    so far anak2 fra, belum pndai memilih lagi sayur, tgu skit hr..mesti mcm iris gak, tknak syur..

    ReplyDelete
  3. hahahah bukan main layi iris tuu ..

    kalau duk main2 dlm seat tuu ok lah kan .. nie ada setengah budak siap leh kuar dari seat duk main ke depan kebelakang cam zahrien huhuhu

    ReplyDelete
  4. waa seksi cik iris ..dan paling penting comelllll..hehe xmkn sayur yek..

    ReplyDelete
  5. wah.. kemain lagi ya... ske2 duk kat dlm keta...

    ReplyDelete
  6. Huda ~ dlm keta la tempat fav ayu posingkan diaorg ..sambil layan jam..

    Farra ~ tu la..alhamdulillah sgt...tak la risau sgt

    ieda ~ tu pun dah pandia gak..kenkadang minta mummy bukak kan..

    suziey ~ :-)....

    Rina ~ :-)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...