Tolong......kami dibuli!!!

hah...sapa yg dibuli???
dan sapa pula yg membuli???
tukang buli..tak lain tak bukan..Mummy
mangsa buli yg sgt suka dibuli...Ian
bukan takut..suka lagi ada
sbb layan dia..
tapi...
mangsa buli sorang lagi nie...
bukan main lagi nangis dia
Iris memang tak suka sgt dgn air laut or pasir laut
so...dia nangis...
plus dia memang tak cihat sgt
so..itu la hasilnya..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. ingatkan mummy ayu kene buli..rupenya mummy yg membuli eh..

    ReplyDelete
  2. ahhah
    sekali mak dia jdi gorgon laa..
    huhuuhhh
    lawak - lawak.
    aku leh imagine camner iris memetir time ko acah2 nak campak dia ke laut.

    ReplyDelete
  3. kalo asya nmpak air laut melulu laju jer.. dh trbiasa dr kecik.. tp x penah lg mandi laut ni..

    ReplyDelete
  4. kyra pun nangis melalak2 bila suruh dia pijak pasir laut ni.. nak2 bila kene ombak tu...perghhhhhh satu pantai dengar dia jerit

    ReplyDelete
  5. az rina ~ he he he...

    Ayu ~ ha ha ha..tak campak pun..acah2 jer..tu pun dah menjerit tak tentu arah..

    Lya ~ ye ker? Ian ok je..Iris tu..manja lebih..

    sheila ~ leh geng la ngan Iris...dia kata geli..

    ReplyDelete
  6. Budak biler tak sihat memang banyak ragam.. :) Sabar jerlar menghadapinya kan.. anak omak..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...