Malamku hambar tanpa .....

sila jgn pikir yg bukan2 yer..
baca sampai abis dulu...
----
bukan apa...sekarang nie..malam2 je..
bosan..tak de dah tido lambat...
pas tu..best jer..
tido lena.....
sekarang..tak tau nak buat apa ...
tanpa....
kalu dulu...ari Khamis...layan cita nie...
hari Selasa layan cita nie...
hari Rabu layan cita nie....

sekarang....tinggal hari Rabu je...
yg hari Selasa & Khamis dah abis...
-----
bila la season baru nak kuar nie?
korang rasa tak apa yg aku rasa???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. ingtkan sbb apa td.. lya layan csi tu,, mmg best.. drama ayoub tu pon best..

    ReplyDelete
  2. ANTM tu dah lameee zt x foloo suke sgt tgk model2 gedik tu berdrama

    ReplyDelete
  3. lahai, igtkan pelah tadik..suspen ajew..

    ReplyDelete
  4. hi.hi.hi.....hari yg lain2 tu layan lappy jelh ayu...

    ReplyDelete
  5. sabo ek , aku nie lagi la.. lagiiii gian nk nengok tv malaysia.. da lama aku tinggalkan series yg best2 tue.. kat sini bukan tak de .. tapi dia cakap arab lah , tidak faham lah..

    ReplyDelete
  6. setuju setuju.... bosan rasanya kan???

    ReplyDelete
  7. oo.. itu sebab ker.. tak tahu pulak sebab tak layan citer reality tv .. lebih suka lappy ..

    ReplyDelete
  8. Net ~ kenapa net....? aku windu nak tgk diaorang berlumba2..

    Lya ~ CSI tu memang ayu minat..

    Zety ~ Ayu pun..suka tgk diaorg posing2..he he he

    rina ~ he he he..tahniah yer...nak dpt no. 2...

    nza ~ kat umah tak de lappy..so..kena layan Ian...layan cartoon..

    Fida ~ ko lagi cian kan..sabar je la..tak de subtitle BI ker?

    Zue ~ ada gak yg sama....kan?

    Elly ~ ayu memang layan cita2 nie...tu yg bila dah abis..mcm boring cikit la..

    ReplyDelete
  9. amboi layan cter upenyeee!! bile malam menjelma..mate me mmg layu2 daaaaa

    ReplyDelete
  10. mama rifQy ~ he he he...suka tgk cita2 nie..tapi dah abis..tinggal yg satu tu jer...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...