Berfoya2 dgn BFF....sangatlah meriah....

as usual..
lunch time..boss plak tak de..
so...apa lagi kuar la berfoya2...
dgn siapa lagi kalu bukan dgn Notti Netti..aka my BFF
hari nie gie ke kedai fav Net..Living cabin kat PS
sekali jumpa buku yg mcm Net dah beli dulu
tapi banyaks....
tengok...
semua comel..tak tau nak pilih yg mana
bukak itu..bukak ini..buku la..bukan bukak lain tau...
posing2 jab...
pas tu amik gambar Net plak..
posing lagi...
pas tu...pilih 3 nie...
ok tak?
posing lagi kat kedai tu....
and ada gak beli brg2 lain......
than ingat nak gie mamam
sekali dpt call..Net meeting....
so....tapau je mamam...
balik opis...
sampai opis kami posing2 plak dlm keta
(agak2 org nampak tak?)
us..with mouse pad...Net belikan
1 untuk aku, 1 untuk kau...
buku nota cat meow...Mummy Ayu belikan
1 untuk aku, 1 untuk kau...
and satu lagi tambahan...
buku nota cat jugak
nie Mummy Ayu beli extra
sapa nak???
angkat mouse...
brg2 beli tadi....
buku nota sama ngan Net
mcm yg distory kan kat enry dia..
sama jer..cuma color je lain....
but yg ada pic cat comel 2 ekor dlm tu
comel...Net...sama2 comel la....
ko memang 'comel' pun..
aku cumels...he he he...
and....
mouse pad..dah selamat dah dirasmikan
tq Net..aku pun suka jugak..
sesuai ngan mouse aku color itam...
suka2 hari nie
esok..kita bergumbira lagi.....!!!!
friday lunch date...sapa mau ikut???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. aku puas try cari ayat bergumbura...takde dalam kamus...usaha lagi cari ehehe bergumbura...ooo bergumbura...ehehehe

    ReplyDelete
  2. Net ~ aku salah eja la..dah dibetulkan yer..

    ReplyDelete
  3. wah bukan main posing lagik dua2 bff ni ek, kita selalu pi kedai living carbin ni tapi kat KD la...

    ReplyDelete
  4. sungguh gumbira suka hati sungguh banyak posing posing comel comel dng segala minatang yg ade hehehe

    ReplyDelete
  5. Ayu..cantik ar buku note kucing tue..:D

    ReplyDelete
  6. babe..cutenye mouse pad tu..klu pegi belikan aku 1..nnti aku byr..bape rm wei?

    ReplyDelete
  7. wah..bestnya.. sesuai mouse pad tu..

    ReplyDelete
  8. Anje ~ he he he..org takde..selamba la kami posing2..he he he...

    aien ~ he he he..

    Gie ~ tunggu je pengumuman nya nanti...tahun dpn kot..

    Suziey ~ mcm aku ckp hari tu..nanti kitaorg nak gie sana,kita org bawak ko sekali...ok?

    Rina ~ tu la.tomei kan?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...