Projek hujung minggu

alllooooo....
as salam...
selamat pagi di minggu baru...
dah sarapan?
amacam ujung minggu kengkawan?
ok..success?
ujung minggu Mummy Ayu...success..
banyak benda yg dapat disettlekan
and projek yg diplan pun....berjalan dgn lancar..
projek apa???
nie barang2 untuk projek tu...
beli kat MPH...masa kuar lunchdate jumaat lepas
dpt agak kan..apa projeknye?
and plus this...for Mummy Ayu
novel....
dah baca separuh ..best!!!
2nd book beli hasil karya Hlovate...
dulu yg 1st tu... 5 tahun 5 bulan...pun best....
ok..sat lagi sambung...
nak sarapan jab..
pagi nie sarapan Mummy Ayu..
me guyeng + sambal sikit
+ nestlo ais..
panas la...dah 2 hari tak ujan
tapi yg best..
basuh baju + cadar..semua kering..
alhamdulilah....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. morning n selamat berbfast...alahai ingt MC dpt bangun lmbt, sekali dak arif bgn awal la pulak,,hukhuk..terpaksa bgn awal jugak!

    oooh hujung minggu yg success ye, eina lak tak bape success, byk kain menimbun tuk dilipat, + sesi jenjln pada hari ahad pun tertunda, gara2 demam loor..huhu..badan tak sihat tak semangat nak wat kerja!

    ReplyDelete
  2. adusss.. makin besar si anak. rajin pulak yer... btw tahniah si mak sebab masih ada masa membaca novel. i teringin sanagt kak ayu nak baca noverl tp kan samnpai sudah tak terbaca.. alasan..tak sempat!!! bila temuduga, mesti ditanya.. buku apa yg last dibaca... mesti ternganga nak jwab!!! hahha.. boleh jwb buku bank? kuakua

    ReplyDelete
  3. ukk..projek ape tu? hehe.. mmg best baca novel, ada gak buat koleksi, smlm mmg kain jemuran kering..panas

    ReplyDelete
  4. hurmm...curious nak tau nih..cepat buat entry naaa....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...