Mummy, Ian nak baby dua....

adoi...tensin tul ...
dr tadi kul 10 lebih..internet down kat opis
pas tu..dekat nak kul 12 baru ok
tapi nak upload pic..punya la slow...
entry nie buat dr kul 12 lebih...
nie dekat nak kul 3..baru settle...
so..meh la layan story hari Isnin ptg nie
kat Sban jugak...
Ian bersemangat....
nak gie mana?
Iris bam bam pun sama
terkedek2...
(makin bulat kan?..
geram tul Mummy tgk..)
kami semua nak gie tgk....
baby baru...
apa nama ek..dah lupa plak
tak silap Nadia tak pun Dania..
mcm tu la...
Mummy Ayu posing2 ngan baby
bukan amik berkat nak jangkit
memang suka ngan baby...tomei...
Iris tgk je time nie...
bila dah kasi balik kat Ibu dia...
laju jer Iris dtg duduk ngan Mummy
tapi mata pandang baby lagi tu..
jelous la Iris tu...
Ian..jumpa geng..seronok
sempat posing jab ngan Akak baby tu..
dia selalu main ngan adik beradik baby nie
so..dia dah biasa..
pas dah main
baru dia sibuk ngan baby....
dian pun suka baby....
bila tanya..
"Ian nak baby tak?"
tu yg dia jawab tu..
"Ian nak baby dua..."
alahai..yg sorang nie pun
Ian lepuk2...kalu tambah lagi dua..tak tau la...
Abang Long Ian..
wah..suka dia dapat pegang baby tu...
siap nak pegang lagi...
tengok..rajin dia layan baby tu..
close up dekat cikit baby nie..
tomei je..
alahai..bila tgk baby tomei 2mcm nie..suka
but..relax dulu la
plus dah sepasang kan..
mungkin tunggu lagi 2, 3 tahun kot
time tu Ian dah sekolah,
Iris pun dah besar sikit...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. hehehe..comel je tengok baby baru kan :)

    ReplyDelete
  2. ian suka baby ye..mangaih, ian nak 2 baby..larat ke nak jaga sampai 2 baby nanti ian?

    ReplyDelete
  3. waaaa ian mau baby..iris ni makin comel ler..geram btl..

    ReplyDelete
  4. gebu la iris nih..newborn mmg wangiiii..haruuummm

    ReplyDelete
  5. waaah best la tgk baby! pandai je abg Ian pgg baby eh, nak dua eh baby, nnti suh mummy kasi kembar yee..hehe..

    Makin bumbum Iris, tp sgt2 comel! ^_^

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...