Menu malam semalam..ada la beberapa ketul...

ha..ini je lauk malam tadi
simple giler...
sup sayur fishball + ikan guyeng untuk Ian & Iris
and for me...yum yum....
close up sikit...
sambal tumis ikan masin
ada la beberapa ketul je..
he he he..macam main masak2 jer..
ye la...makan sorang..hubby tak makan sgt ikan masin
ikan masin yg 2nd bos kasi ari tu
yg pelbagai menu kuar dekat komen
antaranya...
8 comments:

Farra Dhelina said...
igt kan surat ape ke..hehehe..
waw buat goreng, mkn dgn ulam, smbal belacan, wallahh!!
December 22, 2010 3:47 PM

LyNn HaMzAh said...
makan ngan nasi panas sedap tu...
December 22, 2010 3:56 PM

::Mamalyna:: said...
goreng ngan bawang pehtu perah limau,
makan plak ngan nasik panas2...
perghh, memang sedap!
December 22, 2010 4:17 PM

Sidratul Muntaha said...
masak lemak cili api dgn nenas!
operghhh!terangkat!
December 22, 2010 4:36 PM

mama rifQy said...
wah bestnyee..masak lomak besttnyerr..
lagi best bile taruk nenas!hadoii!!
December 22, 2010 4:57 PM

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...
ingatkan surat mengadap baginda tadik rupanya ikan masin,
wah sedapnya kalo wat masak lemak ni
Nana said...
teringat kita dpt surat yg ada tulis USB
cuak gak surat apa ni kan
buka2 adiah GA hehe
sabah mmg pemes ngan ikan masin kan
ingt nanti nk borong la
December 22, 2010 7:49 PM
hah....mcm2 menu ada
tapi yg paling suka & berkenan & terliur tu...
lemak ikan masik + nenas
cedap tu..
ingat nak masak la weekend nie
so....
mode: (tiru Suziey)
nak cari nenas..nak cari nenas...
nak cari nenas..nak cari nenas....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. memang sedap masak lemak ikan masin + nenas tu...kat rumah ayu ni ader nenas ..nak pos kan ke? haha

    ReplyDelete
  2. eh, mmg sedap pun ikan masin tu masak elmak + nenas .. yamehhhh.. nnt tapaw skitt yer hehe..

    ReplyDelete
  3. ye ye sesuai sekali msk lemak buh nenas!! kena lak dgn sambal belacan.auw! terangkat!

    ReplyDelete
  4. yup masak lomak campur nenas best tuu..menambah2 la makan ni kalau eina ni..hehe..

    ReplyDelete
  5. ahha
    terpengaruh jua..
    huh
    dah jadi upload pic!
    mesti terangkat punya!!

    ReplyDelete
  6. apa saja jenis masakan ikan masin ya telan.....asal ada ikan masin memang feveret......

    ReplyDelete
  7. tol tu memang sedap kalo wat masak lemak cili ape + nenas, psti terangkat punyer

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...